Kontaktní formulář
* Povinné pole


Hledáme Automation & Digitalization Officera – specialistu automatizace, digitalizace a správy systémů. Jsi to ty?
Zajímáš se o práci s daty, inovace a technologie? Láká tě startupové prostředí a chceš být součástí digitální transformace účetnictví a podnikových financí tuzemských i zahraničních firem? Toužíš se učit od opravdových expertů a být přímo u zdroje nejčerstvějších technologických novinek?
Dnes ti představíme pracovní příležitost, která tě bude zajímat, pokud:
✔️ máš alespoň základní zkušenost z IT (můžeš být absolvent nebo student VŠ),
✔️ chceš mít možnost rozhodovat se, jestli pracovat remote nebo z kanceláře,
✔️ hltáš vše kolem moderních technologií.
O nás
Jsme DYPE – externí digitální finanční oddělení pro malé a střední firmy. Umíme pokrýt celou oblast podnikových financí – od základního účetnictví přes manažerské BI reporty až po CFO level. Dáváme důraz na digitalizaci, AI, využití dat a automatizace. Do podnikání našich klientům přinášíme vyšší efektivitu, rychlost, finanční úsporu a konkurenční výhodu.
Mezi našimi klienty najdeš jak lokální firmy (CZ, SK), tak zahraniční společnosti (USA, UK, CH, UAE), ale i neziskovky nebo orgány státní správy (např. Poslaneckou sněmovnu ČR).
Koho hledáme?
Do našeho IT týmu hledáme Automation & Digitalization Officera – junior/medior IT specialistu s chutí učit se a rozvíjet, který si pod svá křídla vezme automatizace, digitalizace a správu systémů pro naše klienty – nadějné startupy a scaleupy.
Pozice je vhodná pro absolventy nebo studenty VŠ, samostatné a kreativní typy. Ideálně pro někoho se zájmem o moderní procesy, systémy a podnikání. Nemusíš vědět všechno, stačí mít chuť se učit a přemýšlet o věcech.
Co je náplní práce?
AUTOMATIZACE A INTEGRACE
- Správa konektorů a integrací
- Vytváření a udržování automatizačních scénářů
- Propojování aplikací pomocí konektorů a LDAP aplikací
- Vyhodnocování možností automatizací současných procesů
- Obecná odpovědnost za interní a externí automatizace a digitalizace
SYSTÉMY A APLIKACE
- Správa a nastavování interních systémů a aplikací (MS365, Google Workspace, Abra Flexi, Make, Rossum, Airtable, Asana, NAS…)
- Komunikace s partnery a helpdeskem jednotlivych aplikací
- Správa licencí, script a nastavení
- Aktivní optimalizace a doporučování nových/lepších řešení
- Scouting, testování a vyhodnocování nejnovějších systémů a aplikací
Jak si tě představujeme?
MUST:
- Systematický přístup a zaměření na detail
- Ochota se rozvíjet
- Samostatnost a spolehlivost
VÝHODOU (NIKOLIV NUTNOSTÍ):
- Přesah do data engineering
- Znalost LDAP
- Orientace v business procesech
Proč zrovna k nám?
- Flexibilní pracovní doba, home office a world office
- Kanceláře v sexy pražských lokalitách (Karlín a Václavák)
- Práce se špičkovými globálními systémy (např. Odoo a Xero)
- Patříme mezi TOP 5 účetních firem v ČR
- Pravidelná školení, mentoring a účast na akcích ve startupové komunitě
Zajímá tě víc? Detailně o tom, jaké to je u nás pracovat, jsme se nedávno rozepsali v tomhle článku.
Těšíme se, až tě poznáme
Jsme parta fajn lidí, kteří dodržují svůj firemní etický kodex a zároveň jsme maximálně otevření novým nápadům a myšlenkám.
Chceš-li se k nám přidat, pošli své CV a pár řádků o sobě na kariera@dype.cz. Do předmětu prosím uveď „Automation & Digitalization Officer”.
Přečtěte si dále
Růst e-shopu bez chaosu: 5 tipů, jak zvládnout účetnictví v e-commerce
Firmě se daří, objednávek přibývá a vaše značka se dostává do povědomí. Zároveň se ale zvyšuje množství faktur, potřeba lépe monitorovat sklad a ohlídat si veškeré daňové povinnosti. Správné vedení účetnictví je nejen nutností, ale také zásadním krokem k růstu vašeho podnikání. Pokud ho podceníte , může to vést k finančním ztrátám nebo nenaplnění zákonných povinností. Pojďme se tedy společně podívat, na co by si e-commerce hráči měli dát pozor, jaké nástroje jim pomůžou a jakou roli v tom hraje automatizace.
Ještě lepší reporting: DYPE spojuje síly s Byteca
Moderní účetnictví už dávno není jen o plnění zákonných povinností. Je to oblast, která je součástí strategického business plánování, a pro firmy tak představuje možnost růstu a ozvoje. Schopnost správného sběru a analýzy dat je v tomto klíčová. Abychom své reportingové služby posílili, navázali jsme spolupráci se společností Byteca, která se zaměřuje na datovou analýzu a PowerBI. Společně přinášíme kvalitní reporting všem progresivním společnostem, které usilují o udržitelný růst.
Dohody o provedení práce: přehled změn v roce 2024
Tápete ve změnách zákoníku práce? Nejvýraznější změny v roce 2024 se týkají dohod o provedení práce. Projděte si stručný přehled, na co si dát pozor a s čím vám rádi pomůžeme.