Tato webová stránka používá soubory cookies

Ano, i naše stránky používají soubory cookies. Některé z nich jsou pro provoz stránek nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Díky povolení cookies Vám budeme moct zprostředkovat plný zážitek z využití našich služeb bez zbytečného klikání navíc. Více o zpracovávání osobních údajů prostřednictvím souborů cookies se dozvíte v naší Cookie Policy.

Nastavení Povolit vše

Podrobné nastavení

i
Tato webová stránka používá soubory cookies:
Respektujeme Vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookies nebudete akceptovat. Zde si můžete nastavit, které cookies si přeje ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více o zpracovávání osobních údajů prostřednictvím souborů cookies se dozvíte v naší Cookie Policy.
i
Nutné (základní) cookies
vždy aktivní
Zajištění funkčnosti Internetových stránek: Vaše osobní údaje nám pomáhají, aby využívání Internetových stránek umožnilo základní funkce jako např. přístup k zabezpečeným sekcím Internetových stránek, navigace sekcí Internetových stránek, rychlé načtení obsahu sekcí Internetových stránek či ověření uživatele. Bez zpracování těchto údajů, které jsou pro tento účel nezbytné, nemohou Internetové stránky správně fungovat.
i
Statistické cookies
Statistika a analýza chování uživatele: Vaše osobní údaje jsou využity pro vytváření statistik, sledování a analýzu chování uživatele na Internetových stránkách. Na jejich základě mohou být vytvářeny anonymizované reporty.
i
Marketingové cookies
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi:Vaše osobní údaje jsou použity pro informování o službách společnosti Glenmark a jiných subjektů, odebíraní novinek, akcích atd. Některé osobní údaje mohou být použity i pro cílení výše uvedených sdělení. Vaše osobní údaje jsou v nezbytném rozsahu dále použity pro zajištění provázanosti Internetových stránek se sociálními sítěmi a možnost sdílení obsahu jejich prostřednictvím.
Uložit nastavení Odmínout volitelné Povolit vše

Naši partneři v modernizaci
business administrativy a financí

Účetnictví, dokumenty a ostatní admin

ABRA FLEXI

Online účetní systém pro živnostníky, malé a střední firmy. Hlavními výhodami jsou přehlednost, zabezpečené cloudové úložiště a v neposlední řadě API pro snadné propojení s jinými aplikacemi, zejména eshopy, fakturačními systémy, nebo bankami. A samozřejmě s ostatními našimi partnery.

Dype pracuje převážně s účetním systémem ABRA Flexi, díky kterému mají zákazníci účetnictví, mzdy a daně zpracovány vždy dle platné legislativy. Propojením s Dype mohou zákazníci pro svou firmu navíc získat plně integrovaný a automatizovaný digitální svět systémů a nástrojů. Svět plný příjemných zážitků a užitečného toku dat a finančních informací pro řízení.

BOOKEE.AI

Umělá inteligence od Bookee nahrazuje repetitivní práci nákladných lidí, jako jsou kontroloři, účetní, nebo finanční analytici. Účetní doklady dokáže automaticky zaúčtovat, a to včetně středisek, činností či analytik nebo štítků.

Dype pomůže svým klientům připravit data a nastavit systém tak, aby mohli tuto digitální revoluci plně využít. Klienti Dype mají rovněž možnost bezplatně vyzkoušet efekt této neuronové sítě.

digitoo

Digitoo, revoluční řešení na poli digitalizace účetnictví. Umožňují malým a středním podnikům digitalizovat účetní procesy na tři kliky a za dostupnou cenu. Odstraňují manuální přepisování dat, které umí automatizovat. Ve světě s Digitoo vše probíhá online a účetní se soustředí na práci, která má opravdu smysl.

Zákaznici DYPE spoluprací s digitoo získají optimální nastavení dokument managementu pomocí profesionálů, kteří mají největší zkušenosti a trénink přímo od vývojáře řešení a dokáží tak efektivně vyřešit veškeré situace týkající se oběhu dokumentů. 

 

FAKTUROID

Online fakturovací nástroj, který se vyznačuje hlavně přehlednou administrací a skvělou podporou. Díky aplikaci lze také evidovat náklady nebo hlídat platby a zároveň získat vhled do podnikání díky grafům a statistikám.

S Fakturoidem budou mít Dype zákazníci k dispozici moderní a jednoduché fakturační prostředí. Samozřejmostí je pro Dype zákazníky digitální přesun faktur do účetního systému, kdy se zákazník po vystavení faktury již o nic nestarat nemusí.

FIDOO

Fidoo pomáhá zjednodušit firemní finance – řeší cesťáky, vyúčtování výdajů i firemní karty na pár kliků. Kouzlo spočívá ve spojení aplikace (webové i mobilní) a firemních předplacených karet. Například takové účtenky při platbě kartou – po zaplacení vám přijde na telefon push notifikace, účtenku vyfotíte a rovnou v aplikaci pošlete na schválení nebo do účtárny. Hotovo.

Dype svým zákazníkům pomůže najít podobné ulehčení i v rámci cesťáků, procesu schvalování nebo při práci s hotovostními výdaji a jejich vyúčtováním. Vše jde digitálně a bez papírů.

INVOICE FLOW

Cloudová služba pro zpracování přijatých dokladů, bez ohledu na jejich formát. Kromě vytěžování dat z faktur a účtenek zajistí také elektronické schvalování, import dokladů do informačního systému (ERP) a následnou elektronickou archivaci. Řešení umožňuje i vytváření a schvalování nákupních objednávek a jejich automatické párování s přijatými fakturami.

Dype pomůže s implementaci a nastavením řešení, takže díky digitalizaci a automatizaci procesů ušetříte čas nad rutinní účetní agendou a zpřehledníte průchod faktur nebo účtenek firmou – od jejich pořízení až po archivaci. Zbavíte se papíru, chyb a namísto ručního přepisování se budete moci věnovat kvalifikované práci.

ODOO

Odoo je modulární ERP – sada podnikových aplikací, která pokrývá všechny potřeby společnosti od CRM, prodeje, přes účetnictví a sklady, až po např. eshop či řízení projektů. Odoo vyniká v tom, že je plně v cloudu a user friendly, má otevřený zdrojový kód, a je plně integrovaný. Odoo zajístí, že všechny obchodní potřeby budou „na jednom místě“.

Klienti Dype získávají partnera, který jim umožní systém plně využít. Implementace a nastavení na míru společnosti umožní moduly dokonale integrovat a automatizovat dle procesů firmy. Dype pro své klienty zabezpečí nejen systémové nastavení, custom development, školení či podporu, ale dokonce provoz a jako jediný partner na trhu i outsourcing financí a účetnictví.

 

 

ORION EDI

Cloudová služba pro přenos, zpracování a archivaci dokladů (objednávky, faktury apod.) mezi obchodními partnery. Doklady si je možné díky ORiONu vyměňovat přímo mezi libovolnými informačními systémy (lze také využít webovou aplikaci) bez potřeby ručního přepisování a bez chyb.

Dype pomůže s nastavením tohoto řešení, které je poskytováno jako služba bez vysokých vstupních investic a s množstvím dalších užitečných funkcí, které umožňují celý proces zpracování dokladů automatizovat a digitalizovat.

SIGNI

Webová aplikace, díky které popíšete právně závazně libovolný elektronický dokument během pár minut odkudkoliv. Aplikace nabízí také smluvní vzory, chytré notifikace, pracovní workspaces či bezpečný elektronický podpis.

Dype v rámci optimalizace admin procesů u svých zákazníků zmapuje potenciál a přínosy elektronického podepisování, navrhne postup digitalizace a dle potřeby pomůže i s nastavením a zavedením celého řešení, včetně vyškolení personálu.

XERO

Cloudový účetní systém vhodný zejména pro firmy operující v anglicky mluvících zemích. Silnou stránkou řešení je propojitelnost a obrovské množství partnerských aplikací, které umožňují další konektivitu, automatizaci či reporting. Xero umožňuje společnostem ze střední Evropy lehce expadnovat za hranice.

Dype se při práci se systémem Xero opírá o spolupráci pouze s Xero certifikovanými účetními, díky čemuž získají zákazníci Dype korektního nastavení systému a využívají tak plné funkcionality systému.

wflow.com

Technologická firma zabývající se digitalizací a účetnictvím. Propojují dlouholeté zkušenosti v programování účetních systémů, řízení IT projektů a zpracování samotného účetnictví. Automatizují a zjednodušují účetní procesy. Pomáhají firmám digitalizovat účetnictví a zrychlit schvalování, zaúčtování a následnou archivaci dokladů.

Zákaznici DYPE spoluprací s wflow.com získají jistotu, že jejich dokument management a veškerý oběh dokumentů je nastaven optimálně za pomocí profesionálů, kteří mají největší zkušenosti a trénink přímo od vývojáře řešení a dokáží tak efektivně vyřešit veškeré situace.

Finance, plánování a kontrola

CASHBOT

Cashbot poskytuje peníze a čas pro rozvoj podnikání. Nabízí možnost získat rychle a jednoduše peníze z vystavených faktur, z vratek DPH či dotací. Také umí odložit splatnost přijatých faktur až o 4 měsíce. 

Dype umí ve spolupráci s Cashbotem pro své zákazníky v rámci řízení cash flow předregistraci zařídit. Firmám a podnikatelům tak pomáhá zlepšit peněžní toky.

INVENTORO

Inventoro je unikátní webová aplikace, která se napojí na prodejní a skladová data a za pomocí chytrých algoritmů předpovídá budoucí prodeje. Aplikace Inventoro tyto předpovědi dále používá, aby optimalizovala objednávky na sklad. Tím zmenšuje hodnotu skladových zásob až o 40 % a zároveň zvyšuje dostupnost zboží na více než 99 %.

Dype pomáhá především klientům využívajícím Abra Flexi a Shoptet s napojením dat pro Inventoro a urychluje nastavení systému. Klienti tak mohou využívat přínosů předpovědí skladových pohybů rychle a bez problémů.

ROGER

Roger spojuje investory se společnostmi, které trápí dlouhé splatnosti faktur. Ty dokáže Roger zkrátit na 3 dny a poskytnout tak firmám dostatek provozního kapitálu na další růst.

Spojením získá zákazník možnost přímého napojení na účetní systém a tedy možnost posílat faktury k proplacení na pár kliknutí. Naším společným cílem je pomoci firmám se soustředit na rozvoj svého podnikání.

Procesy a řízení

APUTIME

S ApuTime získáte plně autonomního virtuálního asistenta nebo, řekněme kolegu. Během několika vteřin zpracuje celou agendu plánování a distribuce práce, a to vše díky integrované AI. Napojení na nejrozšířenější kancelářské systémy a možnost integrace na mnohé další je samozřejmostí.

Dype pro své zákazníky v rámci optimalizace admin procesů pomůže s vyhodnocením benefitů používání tohoto řešení a také s jeho nastavením či zaškolením. V rámci sítě partnerů pak mají Dype zákazníci přístup k procesním specialistům a optimalizátorům.

CAFLOU

Manažerský systém pro malé a střední firmy, který umožňuje přehledné řízení firmy a týmu v jednom systému, s důrazem na výkon a ekonomiku firmy a týmu. Tento online ERP logicky propojí zákazníky, projekty, cash flow, faktury, výkazy apod.

Dype pro své zákazníky v rámci optimalizace admin procesů nebo interim řízení pomůže s identifikací vhodnosti tohoto řešení. CAFLOU je samozřejmě plně propojeno s ostatními platformami Dype ekosystému, tudíž si zákazníci vůbec nemusí dělat starosti s tokem účetních dat či složitým propojením systémů.

INTEGROMAT

České lepidlo internetu. Platforma, která dokáže chytře pomocí API propojit nespočet nezávislých cloudových aplikací a zautomatizovat zdánlivě nespojitelné procesy. Integromat je top světové řešení navíc s českým zázemím.

Zákazníci Dype získají premium support, nové integrační možnosti a automatizaci firemních procesů o které se jim snad jen zdálo. Propojíme vaše systémy kde je potřeba, klidně s celým světem. Vše s respektováním vaší skutečné potřeby a reálných procesů.

LOKIA

Skladový software LOKiA WMS od společnosti GRiT řídí, eviduje a vyhodnocuje skladové procesy a zvyšuje tak produktivitu skladníků při současném omezení jejich chybovosti. Jednoduchost systému a široká paleta nástavbových funkcí pro řízení skladového hospodářství usnadňují zavedení a používání tohoto WMS řešení jak ve skladech malých, tak velkých e-shopů.

Dype pomůže s identifikací potenciálu, analýzou procesů a výpočtem návratnosti zavedení systému, takže zákazníci Dype budou mít ulehčenou cestu k efektivnějšímu skladovému hospodářství.

Další pokročilé služby

EXECUTIVEJOB

Česká online platforma řešící problém hledání řídících profesionálů. Nabízí kompletní cestu k nalezení vhodného manažera – od vlastního výběru z databáze top kandidátů, přes možnost inzerce zdarma, až po komplexní náborové poradenství. Kromě toho nabízí i řadu dalších služeb spojených se senior managementem, jako třeba outplacement.

Pro menší a střední firmy tak tato platforma představuje způsob, jak vyřešit otázku senior managera jednoduše, a hlavně bez korporátního budgetu, ale s dosažením stejného efektu.

BUSYMAN

Naše partnerská platforma busyman.cz vyřeší startupům veškeré otázky ohledně investorského financování. Disponuje databází s více než 1300+ investory – jedná se tak o největší online & offline platformu na vyhledávání investorů v Česku a na Slovensku. Připravuje také investorské eventy a katalog startupů. Získala již investice do více než 140 projektů (> 350 mil. Kč).

V kombinaci s Dype umožňuje podnikatelské nápady realizovat a škálovat rychleji  – od prvotního zhodnocení podnikatelských plánů, přes přípravu pitch deků, až po pokročilý mentoring, či pomoc s řízením projektových financí. Dype zákazníci mohou také pomocí přístupu k síti angel investorů získat další možnost financování, využít zkušených mentorů, či profesionálně restartovat svůj zaseklý business.

GRIT

GRiT je specialista na automatizaci toku dokladů, zboží a peněz. Firmám pomáhá s lepším nastavením interních procesů tak, aby trávily co nejméně času rutinními činnostmi, šetřily tak čas i peníze a mohly se věnovat naplno svému businessu. Poskytuje cloudové služby, které pomáhají s rychlou a bezchybnou výměnou dokladů, řízeným skladováním nebo efektivním financováním. Kolem firem tak vytváří síť, která se postará, aby doklady, peníze i zboží obíhaly automaticky, s minimální ruční kontrolou a okamžitým přehledem o jejich pohybu.

Dype zákazníci tak získávají možnost vyřešit oběh svých dokumentů pomocí prvotřídních řešení na míru, aby mohli naplno využít efektů optimalizovaných procesů a vnitrofiremních toků.

INVEST FORUM

Společnost se zaměřuje na prodej a koupi firem a s přehledem umí zabezpečit vše od poradenství a nalezení subjektů, přes přípravu podniků až po samotné zprostředkování akvizice. Soustředí se na strategický marketing, procesy a ekonomiku firem.

Díky tomuto partnerství získají zákazníci Dype možnost komplexních služeb týkajících se firemních akvizic. Ve vztahu k protistraně mají v rámci due diligence garanci odborné účetní, daňové a byznysové komunikace a poradenství.

SHOPTET

Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Dále nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro EET a GDPR.

Zákazníci Dype tak získávají silné spojení naší digitální účetní a tohoto řešení, které jim přináší jednoduchost zprovoznění a udržování jejich eshopů. Partnerská znalost shoptetu nám umožňuje dodržovat nejvyšší standardy v oblasti automatizací a propojování systémů. 

SMART LEAD

Služby zaměřené na zefektivňování obchodu a marketingu. Za pomocí CXA (customer experience automation) marketingu Smart Lead nalezne, nastaví a zautomatizuje efektivní cestu obchodní a marketingové komunikace s výsledkem získání ohřátých kontaktů s nižším nákladem.

Zákazníci Dype tak získávají možnost komplexnějšího zavedení automatizací do firmy – i do dalších oblastí mimo firemní finance – a to od úvodní analýzy, přes nastavení software, až po zaškolení či pravidelnou údržbu.

Kontaktní formulář

Kliknutím na „ODESLAT“ souhlasíte s tím, že Vás budeme kontaktovat s obchodní nabídkou.

X