Svět financí měníme po boku těch nejlepších
Naši partneři v modernizaci business administrativy a financí
Chcete se i vy stát naším partnerem?
Účetnictví, dokumenty a ostatní admin
Online účetní systém pro živnostníky, malé a střední firmy. Hlavními výhodami jsou přehlednost, zabezpečené cloudové úložiště a v neposlední řadě API pro snadné propojení s jinými aplikacemi, zejména eshopy, fakturačními systémy, nebo bankami. A samozřejmě s ostatními našimi partnery.
DYPE pracuje převážně s účetním systémem ABRA Flexi, díky kterému mají zákazníci účetnictví, mzdy a daně zpracovány vždy dle platné legislativy. Propojením s DYPE mohou zákazníci pro svou firmu navíc získat plně integrovaný a automatizovaný digitální svět systémů a nástrojů. Svět plný příjemných zážitků a užitečného toku dat a finančních informací pro řízení.
Digitoo, revoluční řešení na poli digitalizace účetnictví. Umožňují malým a středním podnikům digitalizovat účetní procesy na tři kliky a za dostupnou cenu. Odstraňují manuální přepisování dat, které umí automatizovat. Ve světě s Digitoo vše probíhá online a účetní se soustředí na práci, která má opravdu smysl.
Zákaznici DYPE spoluprací s digitoo získají optimální nastavení dokument managementu pomocí profesionálů, kteří mají největší zkušenosti a trénink přímo od vývojáře řešení a dokáží tak efektivně vyřešit veškeré situace týkající se oběhu dokumentů.
Dativery je česká společnost vyvíjející integrace s účetními systémy ABRA Flexi, ABRA Gen, POHODA, OBERON a iÚčto. Pro stovky klientů zajišťujeme integrace s e-shopy, automatické vytváření a úpravy dokladů, přenosy informací o platbách z bank, platebních bran a zásilkových firem, vytěžování faktur a účtenek pomocí AI Rossum Elis, dodáváme doplňky pro ABRA Flexi a skladový nástroj Mobilní skladník.
Online fakturovací nástroj, který se vyznačuje hlavně přehlednou administrací a skvělou podporou. Díky aplikaci lze také evidovat náklady nebo hlídat platby a zároveň získat vhled do podnikání díky grafům a statistikám.
S Fakturoidem budou mít DYPE zákazníci k dispozici moderní a jednoduché fakturační prostředí. Samozřejmostí je pro DYPE zákazníky digitální přesun faktur do účetního systému, kdy se zákazník po vystavení faktury již o nic nestarat nemusí.
Fidoo pomáhá zjednodušit firemní finance – řeší cesťáky, vyúčtování výdajů i firemní karty na pár kliků. Kouzlo spočívá ve spojení aplikace (webové i mobilní) a firemních předplacených karet. Například takové účtenky při platbě kartou – po zaplacení vám přijde na telefon push notifikace, účtenku vyfotíte a rovnou v aplikaci pošlete na schválení nebo do účtárny. Hotovo.
DYPE svým zákazníkům pomůže najít podobné ulehčení i v rámci cesťáků, procesu schvalování nebo při práci s hotovostními výdaji a jejich vyúčtováním. Vše jde digitálně a bez papírů.
Cloudová služba pro zpracování přijatých dokladů, bez ohledu na jejich formát. Kromě vytěžování dat z faktur a účtenek zajistí také elektronické schvalování, import dokladů do informačního systému (ERP) a následnou elektronickou archivaci. Řešení umožňuje i vytváření a schvalování nákupních objednávek a jejich automatické párování s přijatými fakturami.
DYPE pomůže s implementaci a nastavením řešení, takže díky digitalizaci a automatizaci procesů ušetříte čas nad rutinní účetní agendou a zpřehledníte průchod faktur nebo účtenek firmou – od jejich pořízení až po archivaci. Zbavíte se papíru, chyb a namísto ručního přepisování se budete moci věnovat kvalifikované práci.
Odoo je modulární ERP – sada podnikových aplikací, která pokrývá všechny potřeby společnosti od CRM, prodeje, přes účetnictví a sklady, až po např. eshop či řízení projektů. Odoo vyniká v tom, že je plně v cloudu a user friendly, má otevřený zdrojový kód, a je plně integrovaný. Odoo zajístí, že všechny obchodní potřeby budou „na jednom místě“.
Klienti DYPE získávají partnera, který jim umožní systém plně využít. Implementace a nastavení na míru společnosti umožní moduly dokonale integrovat a automatizovat dle procesů firmy. DYPE pro své klienty zabezpečí nejen systémové nastavení, custom development, školení či podporu, ale dokonce provoz a jako jediný partner na trhu i outsourcing financí a účetnictví.
Cloudová služba pro přenos, zpracování a archivaci dokladů (objednávky, faktury apod.) mezi obchodními partnery. Doklady si je možné díky ORiONu vyměňovat přímo mezi libovolnými informačními systémy (lze také využít webovou aplikaci) bez potřeby ručního přepisování a bez chyb.
DYPE pomůže s nastavením tohoto řešení, které je poskytováno jako služba bez vysokých vstupních investic a s množstvím dalších užitečných funkcí, které umožňují celý proces zpracování dokladů automatizovat a digitalizovat.
Webová aplikace, díky které podepíšete právně závazně libovolný elektronický dokument během pár minut odkudkoliv. Aplikace nabízí také smluvní vzory, chytré notifikace, pracovní workspaces či bezpečný elektronický podpis.
DYPE v rámci optimalizace admin procesů u svých zákazníků zmapuje potenciál a přínosy elektronického podepisování, navrhne postup digitalizace a dle potřeby pomůže i s nastavením a zavedením celého řešení, včetně vyškolení personálu.
Cloudový účetní systém vhodný zejména pro firmy operující v anglicky mluvících zemích. Silnou stránkou řešení je propojitelnost a obrovské množství partnerských aplikací, které umožňují další konektivitu, automatizaci či reporting. Xero umožňuje společnostem ze střední Evropy lehce expandovat za hranice.
DYPE se při práci se systémem Xero opírá o spolupráci pouze s Xero certifikovanými účetními, díky čemuž získají zákazníci DYPE korektního nastavení systému a využívají tak plné funkcionality systému.
Technologická firma zabývající se digitalizací a účetnictvím. Propojují dlouholeté zkušenosti v programování účetních systémů, řízení IT projektů a zpracování samotného účetnictví. Automatizují a zjednodušují účetní procesy. Pomáhají firmám digitalizovat účetnictví a zrychlit schvalování, zaúčtování a následnou archivaci dokladů.
Zákaznici DYPE spoluprací s wflow.com získají jistotu, že jejich dokument management a veškerý oběh dokumentů je nastaven optimálně za pomocí profesionálů, kteří mají největší zkušenosti a trénink přímo od vývojáře řešení a dokáží tak efektivně vyřešit veškeré situace.
Finance, plánování a kontrola
Našim stávajícím i budoucím klientům představujeme novou možnost financování jejich podnikání. Lemonero je nejlepší alternativou bankovních úvěrů a fundraisingu pro majitele e-shopů a startupů. S Lemonero vše probíhá plně online, na pár kliknutí a peníze na účtu můžete mít už do 10 minut. Lemonero umožňuje půjčky ve dvou variantách: přes platební bránu nebo přes e-shop řešení. Mezi jeho hlavní výhody patří, že je bez papírování, bez dlouhého schvalovacího procesu a půjčit si můžete na cokoliv, co s provozem vaší firmy nebo e-shopu souvisí.
Cashbot poskytuje peníze a čas pro rozvoj podnikání. Nabízí možnost získat rychle a jednoduše peníze z vystavených faktur, z vratek DPH či dotací. Také umí odložit splatnost přijatých faktur až o 3 měsíce a navíc nabízí možnost splátek rozložitelných až na 12 měsíců.
DYPE umí ve spolupráci s Cashbotem pro své zákazníky v rámci řízení cash flow předregistraci zařídit. Firmám a podnikatelům tak pomáhá zlepšit peněžní toky.
Inventoro je unikátní webová aplikace, která se napojí na prodejní a skladová data a za pomocí chytrých algoritmů předpovídá budoucí prodeje. Aplikace Inventoro tyto předpovědi dále používá, aby optimalizovala objednávky na sklad. Tím zmenšuje hodnotu skladových zásob až o 40 % a zároveň zvyšuje dostupnost zboží na více než 99 %.
DYPE pomáhá především klientům využívajícím Abra Flexi a Shoptet s napojením dat pro Inventoro a urychluje nastavení systému. Klienti tak mohou využívat přínosů předpovědí skladových pohybů rychle a bez problémů.
Roger spojuje investory se společnostmi, které trápí dlouhé splatnosti faktur. Ty dokáže Roger zkrátit na 3 dny a poskytnout tak firmám dostatek provozního kapitálu na další růst.
Spojením získá zákazník DYPE možnost přímého napojení na účetní systém a tedy možnost posílat faktury k proplacení na pár kliknutí. Naším společným cílem je pomoci firmám se soustředit na rozvoj svého podnikání.
Procesy a řízení
S ApuTime získáte plně autonomního virtuálního asistenta nebo, řekněme kolegu. Během několika vteřin zpracuje celou agendu plánování a distribuce práce, a to vše díky integrované AI. Napojení na nejrozšířenější kancelářské systémy a možnost integrace na mnohé další je samozřejmostí.
DYPE pro své zákazníky v rámci optimalizace admin procesů pomůže s vyhodnocením benefitů používání tohoto řešení a také s jeho nastavením či zaškolením. V rámci sítě partnerů pak mají DYPE zákazníci přístup k procesním specialistům a optimalizátorům.
Manažerský systém pro malé a střední firmy, který umožňuje přehledné řízení firmy a týmu v jednom systému, s důrazem na výkon a ekonomiku firmy a týmu. Tento online ERP logicky propojí zákazníky, projekty, cash flow, faktury, výkazy apod.
DYPE pro své zákazníky v rámci optimalizace admin procesů nebo interim řízení pomůže s identifikací vhodnosti tohoto řešení. CAFLOU je samozřejmě plně propojeno s ostatními platformami DYPE ekosystému, tudíž si zákazníci vůbec nemusí dělat starosti s tokem účetních dat či složitým propojením systémů.
Skladový software LOKiA WMS od společnosti GRiT řídí, eviduje a vyhodnocuje skladové procesy a zvyšuje tak produktivitu skladníků při současném omezení jejich chybovosti. Jednoduchost systému a široká paleta nástavbových funkcí pro řízení skladového hospodářství usnadňují zavedení a používání tohoto WMS řešení jak ve skladech malých, tak velkých e-shopů.
DYPE pomůže s identifikací potenciálu, analýzou procesů a výpočtem návratnosti zavedení systému, takže zákazníci DYPE budou mít ulehčenou cestu k efektivnějšímu skladovému hospodářství.
Další pokročilé služby
Naše partnerská platforma busyman.cz vyřeší startupům veškeré otázky ohledně investorského financování. Disponuje databází s více než 1300+ investory – jedná se tak o největší online & offline platformu na vyhledávání investorů v Česku a na Slovensku. Připravuje také investorské eventy a katalog startupů. Získala již investice do více než 140 projektů (> 350 mil. Kč).
V kombinaci s DYPE umožňuje podnikatelské nápady realizovat a škálovat rychleji – od prvotního zhodnocení podnikatelských plánů, přes přípravu pitch deků, až po pokročilý mentoring, či pomoc s řízením projektových financí. DYPE zákazníci mohou také pomocí přístupu k síti angel investorů získat další možnost financování, využít zkušených mentorů, či profesionálně restartovat svůj zaseklý business.
Mnohem více než jen elektronické podepisování, platforma Circularo řeší uzavírání smluv a dohod a od A do Z. V jednoduchém uživatelském prostředí si dokument připravíte, podepíšete zabezpečeným digitálním podpisem a rozešlete ostatním příjemcům online v průběhu několika minut. Podepsané smlouvy pak lze přímo v Circularu přehledně organizovat a bezpečně uchovávat.
Klientům DYPE se snažíme, co nejvíce odlehčit od veškeré nepříjemné rutinní práce. eSigning nástroj, jako je Circularo usnadní podepisování jakýchkoliv dokumentů nejen těch účetních.
Platební instituce licencovaná ČNB, která poskytuje klientům měnové konverze za nejlepší kurz pohodlně online, zdarma a bez závazků. Nejsou zde povinné žádné minimální ani maximální limity pro zahraniční platby nebo měnové konverze. Kromě plateb do zahraničí, zprostředkují i inkasa a nabízí možnost automatického hlídání výhodných kurzů.
Klienti DYPE si díky této platformě mohou nastavit, které kurzy jsou pro ně zajímavé a jakmile kurz dosáhne určené hodnoty, tak dochází automaticky k provedení obchodu.
Česká online platforma řešící problém hledání řídících profesionálů. Nabízí kompletní cestu k nalezení vhodného manažera – od vlastního výběru z databáze top kandidátů, přes možnost inzerce zdarma, až po komplexní náborové poradenství. Kromě toho nabízí i řadu dalších služeb spojených se senior managementem, jako třeba outplacement.
Pro menší a střední firmy tak tato platforma představuje způsob, jak vyřešit otázku senior managera jednoduše, a hlavně bez korporátního budgetu, ale s dosažením stejného efektu.
Specialista na dotační poradenství a daňové odpočty na výzkum a vývoj. FIPALEX zajistí veškerý servis od A do Z, od zpracování analýzy příležitostí, přes zpracování a kompletaci všech relevantních dokumentů až po závěrečnou zprávu, žádost o platbu a zprávy o udržitelnosti. FIPALEX těží z více než 16 let zkušeností s dotacemi a uplatňováním daňového odpočtu na VaV napříč širokým spektrem oborů (IT, strojírenství, farmacie, metalurgie, stavebnictví, …) v mezinárodních korporacích, ale i firmách rodinného charakteru.
DYPE zákazníci tak získají zkušeného a spolehlivého partnera, který jim pomůže s využitím dostupných možnosti podpory pro realizaci jejich projektů.
GRiT je specialista na automatizaci toku dokladů, zboží a peněz. Firmám pomáhá s lepším nastavením interních procesů tak, aby trávily co nejméně času rutinními činnostmi, šetřily tak čas i peníze a mohly se věnovat naplno svému businessu. Poskytuje cloudové služby, které pomáhají s rychlou a bezchybnou výměnou dokladů, řízeným skladováním nebo efektivním financováním. Kolem firem tak vytváří síť, která se postará, aby doklady, peníze i zboží obíhaly automaticky, s minimální ruční kontrolou a okamžitým přehledem o jejich pohybu.
DYPE zákazníci tak získávají možnost vyřešit oběh svých dokumentů pomocí prvotřídních řešení na míru, aby mohli naplno využít efektů optimalizovaných procesů a vnitrofiremních toků.
Společnost se zaměřuje na prodej a koupi firem a s přehledem umí zabezpečit vše od poradenství a nalezení subjektů, přes přípravu podniků až po samotné zprostředkování akvizice. Soustředí se na strategický marketing, procesy a ekonomiku firem.
Díky tomuto partnerství získají zákazníci DYPE možnost komplexních služeb týkajících se firemních akvizic. Ve vztahu k protistraně mají v rámci due diligence garanci odborné účetní, daňové a byznysové komunikace a poradenství.
Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Dále nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro EET a GDPR.
Zákazníci DYPE tak získávají silné spojení naší digitální účetní a tohoto řešení, které jim přináší jednoduchost zprovoznění a udržování jejich eshopů. Partnerská znalost shoptetu nám umožňuje dodržovat nejvyšší standardy v oblasti automatizací a propojování systémů.
Služby zaměřené na zefektivňování obchodu a marketingu. Za pomocí CXA (customer experience automation) marketingu Smart Lead nalezne, nastaví a zautomatizuje efektivní cestu obchodní a marketingové komunikace s výsledkem získání ohřátých kontaktů s nižším nákladem.
Zákazníci DYPE tak získávají možnost komplexnějšího zavedení automatizací do firmy – i do dalších oblastí mimo firemní finance – a to od úvodní analýzy, přes nastavení software, až po zaškolení či pravidelnou údržbu.
WorkLounge je přední český poskytovatel servisovaných kanceláří a coworkingu. Vytváří prostředí, kde se hodnoty jako jsou silná komunita expertů, inspirativní vibe, špičkový servis a prvotřídní design kanceláří prolínají a navzájem posilují.
WorkLounge je inovativní společnost, která se zaměřuje na transformaci pracovních prostor a připraví kancelář nebo místo pro práci většímu i menšímu týmu, stejně jako freelancerům a digitálním nomádům.
V MUMDOO si kariéra a rodičovství podávají ruce. Pomáháme firmám efektivně doplnit chybějící interní kapacity prostřednictvím expertizy, kterou mají rodiče malých dětí, kteří se chtějí pracovně realizovat i při péči o rodinu.
Menší a střední firmy, kterým akutně schází interní kapacita pro kvalitní realizaci projektů, propojujeme s rodiči s několikaletou pracovní zkušeností, kteří jsou tak odborníky na dané téma. Velkým firmám pak skrze MUMDOO+ pomáháme udržet aktivní kontakt s rodiči v řadách vlastních zaměstnanců. Komplexní řešení umožňuje firmám se „svými“ rodiči aktivně komunikovat, zvát je na akce, vzdělávat či nabízet flexibilní a projektovou práci.
Kontaktní formulář
* Povinné pole