Tato webová stránka používá soubory cookies

Ano, i naše stránky používají soubory cookies. Některé z nich jsou pro provoz stránek nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Díky povolení cookies Vám budeme moct zprostředkovat plný zážitek z využití našich služeb bez zbytečného klikání navíc. Více o zpracovávání osobních údajů prostřednictvím souborů cookies se dozvíte v naší Cookie Policy.

Nastavení Povolit vše

Podrobné nastavení

i
Tato webová stránka používá soubory cookies:
Respektujeme Vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookies nebudete akceptovat. Zde si můžete nastavit, které cookies si přeje ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více o zpracovávání osobních údajů prostřednictvím souborů cookies se dozvíte v naší Cookie Policy.
i
Nutné (základní) cookies
vždy aktivní
Zajištění funkčnosti Internetových stránek: Vaše osobní údaje nám pomáhají, aby využívání Internetových stránek umožnilo základní funkce jako např. přístup k zabezpečeným sekcím Internetových stránek, navigace sekcí Internetových stránek, rychlé načtení obsahu sekcí Internetových stránek či ověření uživatele. Bez zpracování těchto údajů, které jsou pro tento účel nezbytné, nemohou Internetové stránky správně fungovat.
i
Statistické cookies
Statistika a analýza chování uživatele: Vaše osobní údaje jsou využity pro vytváření statistik, sledování a analýzu chování uživatele na Internetových stránkách. Na jejich základě mohou být vytvářeny anonymizované reporty.
i
Marketingové cookies
Oslovování s nabídkou produktů a propojení se sociálními sítěmi:Vaše osobní údaje jsou použity pro informování o službách společnosti Glenmark a jiných subjektů, odebíraní novinek, akcích atd. Některé osobní údaje mohou být použity i pro cílení výše uvedených sdělení. Vaše osobní údaje jsou v nezbytném rozsahu dále použity pro zajištění provázanosti Internetových stránek se sociálními sítěmi a možnost sdílení obsahu jejich prostřednictvím.
Uložit nastavení Odmítnout volitelné Povolit vše

< VŠECHNY CASE STUDIES

FABINI jsme pomohli rychle a efektivně nastavit párování příchozích plateb mezi účetnictvím a e-shopem

Fabini - Chili

Poskytované služby:

  • Kompletní vedení účetnictví
  • Mzdové účetnictví
  • Manažerské účetnictví
  • Daňová agenda

17 měsícůzpětně vyřešeno a opraveno neodvedené DPH

4 hod.úspora času denně na účetní operativě

2×rychleji hotové reporty

O FABINI:

FABINI je česká značka zaměřená na vývoj kvalitního a funkčního kuchyňského nádobí. Jejím posláním je naplňovat filozofii reimagined cookware – přinášet produkty s jedinečným designem, inovativními funkcemi a výjimečným zážitkem z vaření.

Za značkou stojí její zakladatel Jan Fabini, který od roku 2019 přetváří zažité standardy v oblasti kuchyňského nádobí a přináší do kuchyní nezaměnitelné produkty.

„Měli jsme jinou externí účetní společnost, od které jsme odešli, protože nám udělali v účetnictví spoustu chyb a současně jsme vůbec nebyli schopni s nimi nastavit funkční a automatizované procesy,”

říká Radka Vaculíková, CFO FABINI.

FABINI - Radka Vaculíková

Výzvy:

FABINI nás oslovilo na jaře 2023, kdy jim došla trpělivost s předchozí externí účetní firmou. Ta nejenže zanechala v účetnictví spoustu chyb, ale především nebyla schopna nastavit požadované procesy. Veškerá práce byla prováděná manuálně, včetně toku dokladů do účetnictví. To vše vytvořilo prostor pro chybovost, což následně vyvolalo vysokou časovou náročnost na zpracování účetních agend, a to jak na straně klienta, tak i na straně účetního poskytovatele.

Stav účetnictví po předchozí účetní firmě:

  • Účtování v režimu OSS, ale nepřihlášení k OSS a neplacení odvodu DPH
  • Chybové stavy na jednotlivých účtech rozvahy
  • Neúplné párování příchozích/odchozích plateb na bankovních účtech
  • Zkreslování účetnictví v důsledku fiktivního zvyšování tržeb kvůli chybám ve spárování plateb v bance na vydané faktury

Řešení:

Pustili jsme se do společné rekonstrukce účetnictví, začali jsme s automatizací prodejních procesů, snížili manuální náročnost a tím eliminovali prostor pro chybovost.

Mezi první a zásadní kroky patřilo nastavení párování příchozích plateb mezi účetnictvím a e-shopem, kde FABINI spravuje prodejní proces zboží. Zatímco se předchozí účetní firmě propojení nastavit nepodařilo, v DYPE jsme vyvinuli vlastní konektor (ABRA Flexi <> Shopify), díky kterému mohou ve FABINI využít data, která již mají v Shopify k dispozici a nebylo tak zapotřebí měnit celý systém, jak navrhovala předchozí firma.

„U projektu párování přijatých plateb by nám dnes minimálně poloviční úvazek zabíralo pouhé manuální klikání plateb v e-shopu, které by bylo samozřejmě pomalejší a znamenalo by to i pomalejší expedici uhrazených objednávek,”

dodává Radka Vaculíková, CFO FABINI.

FABINI - Radka Vaculíková

Výsledky:

  • Registrace do režimu OSS + řešení zpětné registrace od 04/2022 do 08/2023
  • Vyčištění účetnictví s dosažením reálných stavů rozvahových účtů
  • Automatizace párování banky a zrychlení procesů expedice (díky automatickému párování plateb od zákazníka může klient okamžitě expedovat objednávky a šetří minimálně 4 hodiny času denně)
  • Rychlejší a přehlednější stav účetnictví pro manažerský reporting
  • Nastavení měsíčních účetních závěrek pro včasný reporting výsledků
  • Vyčištění a držení aktuálního stavu úhrad faktur přijatých i vydaných
  • Pomohli jsme klientovi expandovat do zahraniční a nastavit procesy a účetnictví na počátku spuštění prodeje v dalších zemích

„Díky DYPE jsme na cestě k zvýšené automatizaci procesů, které přesahují samotné účetnictví. Současně díky nim nám účetnictví bude sloužit nejen pro podání daňového přiznání, ale i pro strategické rozhodování a plánování,”

říká Radka Vaculíková, CFO FABINI.

FABINI - Radka Vaculíková

Aktuální výzvy:

Dalším krokem, na kterém v současnosti pracujeme, je změna okamžiku vystavení faktur pro zákazníka, který byl v minulosti určován zcela chybně. To vedlo k tomu, že se nedařilo zákazníkům správně a včas poskytovat informace o průběhu objednávky, ale ani ve FABINI neměli dostatečně aktuální přehled o pohybech skladových zásob prodejního zboží.

Podobné case studies:

Zajímá vás, co může DYPE udělat pro váš business?

V rámci bezplatné konzultace zjistíme, co potřebuje právě vaše firma.

Kontaktní formulář

Kliknutím na „ODESLAT“ souhlasíte s tím, že Vás budeme kontaktovat s obchodní nabídkou.

X

* Povinné pole